Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Betalingsgateway til MagentoGo? 

Sirlig
Jr. Member

Total Posts:  2

Jeg har netop besluttet mig for at opgradere min nuværende (lille bitte) webshop for at kunne modtage betalinger via betalingsgateway (fx. Epay). Lige nu er det kun PayPal der er muligt, hvilket begrænser flere.

Er det overhovedet muligt at få en betalingsgateway til danske kort med den hostede løsning Magento Go? Jeg har forsøgt at få en test-konto hos Epay, blot for at fremskynde processen lidt og forsøge - men det ser umiddelbart ikke ud som om den går.

Kan nogen gøre mig klogere? Jeg er fuldstændig ny herinde, så jeg håber på at I ikke sabler mig ned, hvis jeg stiller.. Øhm.. - for jer - nemme spørgsmål

Tak grin

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

crius
Moderator

Total Posts:  623
Denmark

Du kan se her hvilke betalingsløsninger der er understøttet af Magento Go:

http://go.magento.com/payment-gateways/

Der er bl.a. DIBS som du kan bruge sammen med en Nets-aftale til at indløse dankort. Ogone skulle også kunne bruges til dankort.

Og ellers kan du jo vælge Magento CE, som har et ePay-modul.

Magento Community
Magento Community

Sirlig
Jr. Member

Total Posts:  2

crius - 28 June 2012 06:14 AM

Du kan se her hvilke betalingsløsninger der er understøttet af Magento Go:

http://go.magento.com/payment-gateways/

Der er bl.a. DIBS som du kan bruge sammen med en Nets-aftale til at indløse dankort. Ogone skulle også kunne bruges til dankort.

Og ellers kan du jo vælge Magento CE, som har et ePay-modul.

Mange tak for din hjælp, den har været brugbar - tak!

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top