Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Automatisch Licenties versturen

Rob2
Jr. Member

Total Posts:  10

Hallo,

Ik heb een vraag betreffende de licenties die wij verkopen voor Camera’s.
Wij willen dit gaan automatiseren, maar ik kan geen extensies vinden op Magento Connect. Weet iemand misschien een goede extensie en of het mogelijk is met deze extensie om te laten controleren dat er is betaald met iDeal of via een andere betaal mogelijkheid?

Ik hoor het graag.

Alvast bedankt,

Rob
IPcam.nu

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Mindstretch
Guru

Total Posts:  398
Enschede

Op Magento Connect staan diverse pakketten waarmee dat kan. Eén van de pakketten is bijvoorbeeld http://www.magentocommerce.com/magento-connect/serial-codes-5907.html en een ander is DownloadPlus for Magento van Pillwax. Beiden zijn in staat om grote aantallen licentiekeys te kunnen bevatten en die naar de eindgebruiker te sturen.

Je aanvullende wens kan overigens niet. De keys kunnen wel vrijgegeven worden na betaling, maar volgens mij wordt er beide pakketten niet gekeken naar de betaalmethode.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top