Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

GLS-integration

karsteng
Member

Total Posts:  34

Jeg har søgt et “shipping-modul” eller hvad vi nu skal kalde det til GLS. Udfordringen her er jo at GLS har pakkeshops, sÃ¥ modulet skal selv foreslÃ¥ nærmeste pakkeshop. Det har kun lykkedes mig at finde et enkelt modul der koster kr. 2500+. Er der virkelig ingen alternativer?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

karsteng
Member

Virkelig ikke andre der bruger GLS til at sende pakker med?

Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

karsteng - 06 August 2012 09:09 AM

Virkelig ikke andre der bruger GLS til at sende pakker med?

Hej Karsteng.

Der er mange som benytter GLS pakkeshop-modulet i deres magento

Og med de nylige prisstigninger på PostDanmarks pakkeforsendelser, bliver det flere og flere som udelukkende benytter GLS i shoppen.

Håber det giver svar på dit spørgsmål. God vind med shoppen!

Magento Community
Magento Community

karsteng
Member

Hej. Jep jeg har godt set jeres modul. Men (no offence) jeg synes 2500 for modulet er dyrt. Det jeg har brug for er i første omgang blot at præsentere relevante pakkeshops i checkout-forløbet. De andre features er fine til senere brug, men ikke noget jeg i første omgang har brug for. MÃ¥ske i skulle overveje en light-version der “kun” kan bruges til at vise/vælge pakkeshops?

Ps. Demoen af modulet på siden virker ikke.

Magento Community
Magento Community

karsteng
Member

Kunne vildt godt tænke mig et svar på denne grin

Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

karsteng - 09 August 2012 08:04 AM

Hej. Jep jeg har godt set jeres modul. Men (no offence) jeg synes 2500 for modulet er dyrt. Det jeg har brug for er i første omgang blot at præsentere relevante pakkeshops i checkout-forløbet. De andre features er fine til senere brug, men ikke noget jeg i første omgang har brug for. MÃ¥ske i skulle overveje en light-version der “kun” kan bruges til at vise/vælge pakkeshops?

Ps. Demoen af modulet på siden virker ikke.

Hej Karsteng.

Du kan overveje at bede GLS om dokumentationen på deres pakke-shop webservice, så kan du jo bare skrive den ønskede funktionalitet.
At skrive modulet er det mindste af det. NÃ¥r man tager vedligehold, support, test og dokumentation med i overvejelserne, synes jeg faktisk 2.500 er rørende billigt.  grin

God vind med shoppen!

Magento Community
Magento Community

karsteng
Member

Jamen jeg må genoverveje det. Vil i ikke skrive her når i har jeres deme oppe at køre?

Magento Community
Magento Community

Mindstretch
Guru

Total Posts:  398
Enschede

Together with GLS Netherlands, we already provide an integration between Magento and GLS. Unfortunately, the functionality will only work for GLS Netherlands + Belgium. The issue with GLS, is that there really is no standard available througout whole Europe. Bummer :-(

We\’ve been asked to develop a GLS plugin for GLS Paketshop as well. We currently provide similar functionality for PostNL (Dutch Postal Services) and Kiala (Netherlands, Belgium, Luxemburg, France and Spain). To be honest, it\’s not rocket science and I strongly believe we can deliver at an attractive price.

With over 600 logistic end users and 2 million packages each year the GLS Paketshop plugin will be built upon a very solid framework. You can show your interest at http://www.magaddons.com/download.php.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top