Try the Demo

Magento Forum

Page 5 of 5
Hulp gevraagd bij vertalen 1.2.0.x

Dock05
Jr. Member

Total Posts:  13
Zutphen, NL

Ik weet niet of dat mogelijk is met het huidige systeem en ik moet natuurlijk ook overleggen met mijn mede-moderators. Ik kan het altijd proberen.

Maar over die import. Sommige strings die in het Magento systeem zitten kan ik niet vinden in de osTranslate versie.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Gui
Guru

Total Posts:  588

Ik weet dat er een verzoek is gestuurd naar Magento eind januari om de niet-officiële vertaling over te nemen als officiële. Alleen gehoord van Roy dat hij het verzoek heeft doorgestuurd naar de vertaal afdeling. Als wij voor die tijd al wat kunnen regelen prima natuurlijk.

Dat met de percentage kan ook een tijdelijke magento website hickup zijn. Zo zie ik bijvoorbeeld dat de Duitse en Franse vertaling nu op 0% staat terwijl deze al maanden 100% waren.

De row-count van de US locale geeft aan: Total Rows: 5794

Signature 

-- Store proudly hosted by Properhost.net on a LightSpeed server. Not affiliated just a satisfied customer.

Magento Community
Magento Community

Dock05
Jr. Member

Total Posts:  13
Zutphen, NL

De percentages worden om de 10 minuten berekend. Het kan best zijn dat ze nieuwe strings hebben toegevoegd of dat er iets mis is gegaan met de vertaling. Daarom maak ik ook voldoende backups smile.

Maarre welke vertaalafdeling? Wij hebben namelijk te horen gekregen dat wij een 100% vertaling moesten krijgen door samen te werken. Het liefst zie ik dat natuurlijk zo snel mogelijk gebeuren. Zodra alle strings zijn vertaald is het wel zo handig om deze inline te controleren en zo nodig te verbeteren of te optimaliseren. Het blijft natuurlijk lastig om zo’n string list te vertalen als je de context niet kan zien.

Er moeten nu nog zo’n 257 strings vertaald worden. Op dit moment hebben we ruim 94% van de vertaling klaar.

Magento Community
Magento Community

Gui
Guru

vertaal afdeling van Magento, dus die mensen die jou weer hebben aangesteld. :o)

Signature 

-- Store proudly hosted by Properhost.net on a LightSpeed server. Not affiliated just a satisfied customer.

Magento Community
Magento Community

BerArt
Moderator

Total Posts:  122
The Netherlands - Breda

Ik heb nog niets gehoord van Roy, maar ik denk dat i nog aan het uitrusten is van zijn trip, als ik wat kan doen laat het me maar weten!

Signature 

.
Berrie Pelser - Ber|Art Visual Design & Hosting
PCI Compliant Secure Magento Hosting Services
Magento Moderator Dutch Forum
Magento e-Commerce Professionals Nederland LinkedIn Groep

Magento Community
Magento Community

nielssiem
Jr. Member

Total Posts:  20

Misschien een domme vraag.
Maar kan ik de huidige vertaling al gebruiken? En zo ja hoe moet ik dit installeren?

Magento Community
Magento Community

J.T.
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Ofwel via Magento Connect (haal de extension key daarvandaan en plak in je Admin > Connect Manager) of download de files van de Translations pagina hier op magentocommerce.com and FTP de files handmatig.

De eerste optie geeft je een iets recentere versie, als je de onofficiele vertaling gebruikt.

Signature 

It takes two to tango, so don’t blame Magento right away if things go tits-up!

Mage Quick FAQ
Q. Installation problems with localhost/xamp/wamp/whatever and/or missing php extensions, help!
A. Get Zend Server - Community Edition is free and will make things a lot easier on you now and when deploying to production

Magento Community
Magento Community

nielssiem
Jr. Member

Total Posts:  20

Dank!

Had het zojuist ook ondekt en wilde het terug melden.

http://www.magentocommerce.com/extension/805/unofficial-dutch-language-pack

Magento Community
Magento Community

Gui
Guru

Volgens mij niet beschikbaar en moet je afbeeldingen zelf maken

Ja je kan de cache van je Vertalingen vernieuwen onder Systeem>Cache

Signature 

Magento Community
Magento Community

Wouter_
Member

Total Posts:  34

Weet iemand in welk bestandje ik het “opslaan” kan veranderen in bespaar ??

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
    Back to top
Page 5 of 5