Er is nog geen 100% niet beta versie verkrijgbaar. De meest recente versie (die dus nog steeds beta is) kun je downloaden op http://www.ostranslate.org
Ben nog even aan het nakijken op mijn site naar de vertaling en heb er 1 gevonden! Weet alleen niet waar ik die kan vinden om te veranderen in welk bestandje. Dit heb ik gevonden: Koop 10 voor € 6,00 per stuk. en opslaan 33% . Dat opslaan moet iets zijn van “verdien”. Iemand die me kan zeggen in welk bestandje ik dat kan vinden?
Sorry maar snap niet wat je bedoeld!? Iets duidelijk voor mij misschien ?
Ben je bekend met de command line, Putty of Terminal etc. oftewel direct met je server praten over SSH in zo’n uber old school zwart DOS achtig windowtje?
Het Grep command is een zoekfunctie in Linux en op die manier vind je text in files binnen luttele seconden.
Goed om te zien dat er actief gewerkt wordt aan de Nederlandse Magento vertaling. Ik ben sinds gister door Varien aangewezen als moderator voor de Nederlandse vertaling. Ik had dit echter al in september aangevraagd. Ik denk dat het gewoon lang duurt voordat ze alle mailtjes hebben gelezen en onderzocht.
Naast dat het goed is om te zien dat jullie zo actief zijn, is het voor ons natuurlijk jammer dat dit niet gedaan wordt in de officiële vertalingstools.
Is het mogelijk dat hier een samenwerkingsverband komt? Ik heb vanuit de mail die ik van Varien kreeg begrepen dat zij het jammer vinden dat onze vertaling niet de 100% bereikt.
Het is jammer dat het nodig was om de vertaling te forken en het zou mooi zijn als het op een of andere manier automatisch in de officiele tool geladen kan worden. Misschien zou je varien kunnen vragen of de output van de ostranslation site rechtstreeks in hun tool geupload kan worden?
Ik heb 1.2.1 geprobeerd te importeren. Volgens mij is dit gelukt alleen geeft hij iets meer untranslated strings aan dan osTranslation. 1.2.1 is de laatste versie toch?
Yes, 1.2.1 is de huidige productie versie. Het verschil kon wel eens komen omdat osTranslate’s versie nog 1.2.0.3 was. Kan me niet 100% zeker herinneren maar volgens mij wel. Dat zou het verschil verklaren en dan is alles OK.
Dankjewel dat je het meteen ff hebt onderzocht en geprobeerd.
Beide versie 1.2.1. Iemand een idee waar dit verschil hem in zou kunnen zitten? Het valt me in ieder geval tegen dat de import tot ‘slechts’ 87.36% heeft geleidt. Maar goed, het officiele systeem heeft natuurlijk wel de voorkeur.
@Dock05; zou jij eens met de Magento mensen kunnen overleggen of er twee typen vertalingen kunnen komen: B2B en B2C?