Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Hoe maak je een CSS setting actief voor alleen één page

ferryr
Jr. Member

Total Posts:  13

Hallo,

Hoe maakt ik een CSS setting actief voor alleen één page, zodat deze de standaard setting overschrijft.

Bijvoorbeeld: voor de h1,h2,h3 etc. class heb ik een bepaalde kleur ingesteld en deze werkt standaard overal op mijn site. Maar op één enkele page wil ik graag een andere kleur voor de h1,h2 etc. van toepassing laten zijn. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik specifiek voor één bepaalde pagina een andere kleur dan de standaard ingestelde kleur kan instellen.

Dit voorbeeldje zou natuurlijk ook van toepassing kunnen zijn op elke andere setting (bijvoorbeeld ‘background’ of ‘a’).

Alvast bedankt!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

youngdes
Jr. Member

Total Posts:  3

Magento pagina’s hebben vaak een unieke body class. gebruik die.

op zoek naar specifieke magento modules Addonpoint.com

Magento Community
Magento Community

Ruud Boer
Jr. Member

Total Posts:  22

Je kunt bij elke pagina, catalogus, product of cms, bij de tab layout in het veld local xml een regel plaatsen die een extra .css file aanroept voor alleen die pagina

<reference name="head">
   <action method="addCss"><stylesheet>css/extra-voor-deze-pagina.css</stylesheet></action>
</reference>

Ruud, www.getmagented.nl

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top