Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

E-pay problemer

Anders Præst
Jr. Member

Total Posts:  8

hej Forum

Jeg sidder og roder med et lille problem. Det er sikkert ikke så stort igen- jeg har bare ingen ide om hvor jeg lige skal starte.

Jeg har et problem med mit E-pay modul og E-pays support har skrevet følgende svar til mig:

Du skal enten helt fjerne ePay modulet og sikre dig, at tabellen epay_order_status også er fjernet.
Ellers kan du manuelt tilføje cardnopostfix VARCHAR(45) til epay_order_status.
Det kan være, at du skal have din udvikler til at hjælpe dig.

Det er jo helt fint jeg har nogenlunde styr på MySQL og det rette og oprette tabeller.

MEN hvordan får jeg lige kontakt til mig SQL database i Magento.
I min verden vil det ikke være noget problem lige st oprette den ønskede felt “cardnopostfix” i ordre status tabellen.

MEN hvor skal jeg lige trykke skoen så foden hopper ud.

Hilsen
Anders

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

www8updk
Jr. Member

Total Posts:  17

Det afhænger af hvor din Magento er hostet henne, men mange steder får man adgang til PHPmyAdmin, som er det, du søger. Ved at logge ind der, kan du modificere tabeller, som det ønskes. Det anbefales dog at tage en backup først wink

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top