Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Problemen met configuratie products, add to cart en javascript errors

dnnijmeijer
Jr. Member

Total Posts:  27

Goedemorgen,

Ik ben al enige tijd bezig met het online zetten van een nieuwe webshop. Tijdens het online zetten heb ik ook enkele configureerbare producten erin gezet. Deze werkten prima, totdat ik de layout ging aanpassen. Hierna ben ik erachter gekomen dat ze niet meer werkten. Wanneer ik alles terug verander werken ze ook niet meer, ik weet dus niet of het probleem ligt bij het aanpassen van de layout.

Tevens kwam ik erachter dat het toevoegen aan winkelwagentje niet meer werkte, dit heb ik op de volgende manier opgelost.

Ik heb de volgende regel in app/design/frontend/em0006/default/template/catalog/product/view/addtocart.phtml aangepast van:

<button type="button" title="<?php echo $buttonTitle ?>" class="button btn-cart" onclick="productAddToCartForm.submit(this)"><span><span><?php echo $buttonTitle ?></span></span></button>

naar:

<button type="button" title="<?php echo $this->__('Add to Cart') ?>" class="button btn-cart" onclick="setLocation('<?php echo $this->getAddToCartUrl($_product) ?>')"><span><span><?php echo $this->__('Add to Cart'?></span></span></button>

Nu werkt het wel weer, maar ik heb natuurlijk liever dat het werkt zoals het zou moeten werken, zonder aanpassingen.

Ik heb ook een behoorlijk aantal javascript fouten in de pagina, zowel op de homepagina, als in de categorie pagina en nog meer op de product pagina. Ik heb weinig verstand van javascript, nee beter gezegd geen verstand van javascript dus ik weet niet wat er fout gaat/wat ik moet aanpassen.

Misschien kan iemand hier mij helpen? Dit is de link naar een configureerbaar product.

Alvast bedankt!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

dnnijmeijer
Jr. Member

Total Posts:  27

Niemand?

Alle fouten uit het prototype.js bestand halen heeft geen zin. Wanneer ik dat doe kan ik wel een optie kiezen in mijn configureerbare product maar daarna kan ik hem niet in het winkelmandje plaatsen.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top