Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Nye produkter på forsiden viser 5 i stedet for 6? 

Flaxion
Member

Total Posts:  60

Hej.

Jeg arbejder på en shop der på forsiden viser nye produkter. Der er rent layoutmæssigt plads til 6, men den viser kun 5 produkter.
Der <b>er</b> mere end 6 produkter som står som nye i backend, så forstår ikke helt hvor det går galt.

Nogen der ved hvordan jeg løser det, eller kan give et prej om hvilke filer/opsætninger jeg skal kigge på?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

puntable
Member

Total Posts:  50
Denmark

Har du et link til din shop man må se?

Magento Community
Magento Community

www8updk
Jr. Member

Total Posts:  17

Det er svært at forudsige præcis, hvad det skyldes uden videre viden omkring netop dit setup, men det kunne meget vel være, at det layout, som styrer “nye produkter” kun er sat til at kunne vise 5 produkter fremfor 6 - fx via en template- eller layoutfil (sÃ¥fremt det ikke kan styres via din Magento backend).

Hvis du kan komme med noget mere information, ville det være langt nemmere at hjælpe smile

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top