Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Winkelwagen korting bij het gecombineerd bestellen van bepaalde producten

LussiveMedia
Jr. Member

Total Posts:  7

Ik ben op zoek naar de volgende winkelwagen prijs korting constructie:

- Ik wil een korting van bv 10% geven als een klant een combinatie van producten gaat bestellen. Deze korting moet alleen op deze producten toegepast worden en alleen als \"combinatie\".
Als er dus 2x product x en 1x product y besteld is, moet de korting alleen op 1x product x en 1x product y toegepast worden. Het \"extra\" product x moet dus niet onder de kortingsregeling vallen.

Alle uitleg die ik her en der vindt, richting zich op het controleren op aanwezig van een bepaald attribuut of sku.
Maar daarbij wordt dan gelijk de korting toegepast over alle producten die daar onder vallen. Dus niet echt alleen op de \"combinatie\".

Dus bv:

Product x = 10 euro
Product y = 10 euro
Bij een combinatie is de korting 10%

Stel dat de winkel wagen nu de volgende inhoud bevat:
2x product x = 20 euro
1x product y = 10 euro

De korting zou in mijn gewenste situatie nu 2 euro moeten zijn. (10% van 20 euro).
Het totaal bedrag zou 28 euro moeten zijn. Tot nu toe lukt het me alleen om 10% korting over al deze producten te krijgen. (27 euro totaal dus)

Ik zoek naar een oplossing op basis van single products, zonder categorieen. Dus op basis van bv sku of een custom attribute
Is dit mogelijk via de winkelwagen prijsregels?

Mvg,
Onne

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top