Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Lidt spørgsmål til magento ?  (anchor,statistiske blokke og cms)

ecm288
Jr. Member

Total Posts:  6
Randers - DK

Har lidt spørgsmål til min magentoshop jeg er ved at oprette, syntes ikke jeg kunne finde svar på mine ? andre steder.

I shoppen har jeg oprettet indtil videre 14 produkter, hvordan kan det være når jeg søger er det altid kun de 9 første produkter der komme frem og i mit produktkatalog i admin delen er det også kun de samme 9 produkter der er listet ?

SÃ¥ kunne jeg ogsÃ¥ godt tænke mig at vide hvad en Anchor er ? I katagorien har jeg muligheden for “Is Anchor “ Ja/Nej ?

Sidste spørgsmål er hvad bruger jeg de statistiske blokke til i CMS modulet ?

Håber der er en klog sjæl der kan oplyse mig om det ?

På forhånd tak

Frank http://www.gatewayshop.dk (officelt endnu ikke åben)

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

crius
Moderator

Total Posts:  623
Denmark

1. Jeg kan ikke svare dig på hvorfor du ikke kan se alle dine produkter.

2. Anchor nej: Kategorien viser kun de produkter, der er i kategorien selv, ikke dem der er i underkategorier. Anchor ja: Kategorien viser alle produkter der er i kategorien selv + underkategorier, og de viste produkter kan filtreres efter underkategori eller filtrerbare egenskaber (layered navigation).

3. Statiske blokke er bare tekst/HTML-stykker, som du kan indsætte i dit layout. For eksempel kan du have en boks i højre kolonne på forsiden, med tekst der fortæller om butikken. Du kan også lave en menu til dine CMS-sider som HTML i en statisk blok.

Magento Community
Magento Community

ecm288
Jr. Member

Total Posts:  6
Randers - DK

Hej Anders.

Lækkert.  Fandt selv ud af mit første spørgsmÃ¥l.

Tak for det nu har jeg en fornemmelse for hvad jeg skal arbejde ud fra.

Ellers godt arbejde du laver grin Thumps Up

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top