Har lidt spørgsmål til min magentoshop jeg er ved at oprette, syntes ikke jeg kunne finde svar på mine ? andre steder.
I shoppen har jeg oprettet indtil videre 14 produkter, hvordan kan det være når jeg søger er det altid kun de 9 første produkter der komme frem og i mit produktkatalog i admin delen er det også kun de samme 9 produkter der er listet ?
Så kunne jeg også godt tænke mig at vide hvad en Anchor er ? I katagorien har jeg muligheden for “Is Anchor “ Ja/Nej ?
Sidste spørgsmål er hvad bruger jeg de statistiske blokke til i CMS modulet ?
Håber der er en klog sjæl der kan oplyse mig om det ?
1. Jeg kan ikke svare dig på hvorfor du ikke kan se alle dine produkter.
2. Anchor nej: Kategorien viser kun de produkter, der er i kategorien selv, ikke dem der er i underkategorier. Anchor ja: Kategorien viser alle produkter der er i kategorien selv + underkategorier, og de viste produkter kan filtreres efter underkategori eller filtrerbare egenskaber (layered navigation).
3. Statiske blokke er bare tekst/HTML-stykker, som du kan indsætte i dit layout. For eksempel kan du have en boks i højre kolonne på forsiden, med tekst der fortæller om butikken. Du kan også lave en menu til dine CMS-sider som HTML i en statisk blok.