Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Moms ikke inkluderet under “Nye produkter” ?? 

Flaxion
Member

Total Posts:  60

Hej alle.

Jeg arbejder i øjeblikket pÃ¥ en shop hvor jeg ikke kan fÃ¥ momsen til at spille. De importerede produkter er eksl. moms, sÃ¥ magento skal lægge momsen oveni. Det fungerer i kategorier, pÃ¥ produktsiderne og indkøbskurven. Men pÃ¥ forsiden, hvor der fremgÃ¥r “nye produkter” er priserne uden moms. Jeg har prøvet alt!

Jeg har vedhæftet indstillingerne for moms under konfiguration. Momsen er naturligvis sat til 25% og til momspligtige. Har fjernet engelsk/amerikansk moms og andet overflødigt.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Flaxion
Member

Total Posts:  60

Jeg har fået løst problemet nu. Ved dog desværre ikke hvordan. Jeg har rodet med lidt af hvert. Men er overbevist om at det må være en indstilling et sted.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top