Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

iDeal Advanced: klant e-mail bevat geen betaalmethode

vdwww
Jr. Member

Total Posts:  4

Goeiedag,

De orderbevestiging die onze klant per e-mail ontvangt door een bestelling te plaatsen en met iDeal te betalen,
bevat geen betaalmethode: iDeal. Het veld is leeg.
Andere betaalmethoden (bij afhalen) verschijnen wel. Zijn hier meer ervaringen mee?

Wij gebruiken Jcode iDeal Advanced op Magento Community 1.6.1.0

Bij voorbaat dank!

Image Attachments
customer-email.jpg

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

vdwww
Jr. Member

Opgelost!

In de e-mail templates (app/locale/nl_NL/template/email/order_new.html en order_new_guest.html) de volgende regel:

{{var payment_html}}

Gewijzigd in:

{{var order.getPayment().getMethodInstance().getTitle()}}

En works like a charm.

Nu nog hetzelfde in het customer dashboard, daar is de betalingsmethode in de “mijn bestellingen” ook leeg.

In app/design/frontend/default/mijnthema/template/sales/order bevat info.phtml de volgende regel:

<?php echo $this->getPaymentInfoHtml() ?>

Wie kan mij vertellen of ik deze ook kan uitbreiden, zodat deze -net als in de e-mail- de payment title weergeeft?

Magento Community
Magento Community

Elvis_Heiloo
Jr. Member

Thanks, alleen de code voor de order confirm was al voldoende om mij uit de brand te helpen. Gebruik iDeal Basic.

You saved my day wink

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top