Magento Forum

Informatie gewenst

AdminSander
Jr. Member

Total Posts:  6

Dames en Heren,

Ik heb een vraag, ik ben voor mijn eigen bedrijf bezig om te kijken of ik zelf een website kan bouwen met Magento en hiervoor de hosting kan regelen. Het betreft een online bouwmarkt waar naar mijn idee veel mogelijkheden mee te behalen zijn weet alleen niet of ik er zelf helemaal uit ga komen.

Belangrijke dingen die ik vooraf in kaart wil brengen zijn punten zoals beveiliging van de persoonsgegevens.

Niemand zit tenslotte te wachten op een soort gelijke situatie als met BabyDump enkele maanden geleden waarbij achteraf bleek dat de beveiliging gewoon niet goed in orde was.

Voor mij de belangrijkste punten:

- Producten moeten gemakkelijk te importeren zijn en ook op deze manier de prijzen up to date te houden.
- voor zakelijke afnemers wil ik graag een kortinggroep aan kunnen maken
- Hoe voorkom ik dat na installatie mijn website traag gaat woorden, iets waar ik best veel op internet over lees maar ook hoor dat de extensies die daarvoor leverbaar zijn eigenlijk geld klopperij zijn.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Ruud Boer
Jr. Member

Total Posts:  22

Voor de beveiliging zal je een SSL verbinding moeten aanvragen. Verder wordt je backend en ftp toegang feitelijk alleen beschermd met de door jou gekozen naam en password, die kan je zo makkelijk of moeilijk maken als je wilt, maar zelfs bij de moeilijkst mogelijke passwords is niet te garanderen dat niemand die kan kraken ...

De andere punten die je noemt zijn standaard met magento af te dekken en anders zeker toch wel middels extra modules.

Snelheid: meeste magento sites laden zo’n beetje rond de 3 - 5 seconden. Het kan sneller, maar dan ga je ook meer per maand betalen aan hosting (eventueel een private server). Skyberate biedt goede en goedkope magento hosting. Wij hebben met hen een partnership, ik kan je een aanmeld link sturen die een (kleine, maar altijd fijne) korting geeft. Ook met je installatie, design of andere magento vragen kunnen we je (tegen betaling) verder helpen mocht je daar behoefte aan hebben: http://www.getmagented.nl

Ruud, GetMagented.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top