Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Import van producten uit OScommerce gelukt alleen niet zichtbaar in Manage Producten

Ben Scharft
Jr. Member

Total Posts:  7

Ik heb een import gedaan van uit Oscommerce van producten en categorieen. Deze producten staan nu in de database maar ik kan ze in de admin niet bewerken. Zie ze wel gekoppeld staan in de cattegorieen.
Wie heeft de oplossing?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

hdaict
Jr. Member

Total Posts:  10
Netherlands (Groningen)

Wij hebben dit probleem ook ooit gehad, door veel te googlen zijn wij er toen achter gekomen dat als je een import doet, dat je shop op de engelse taal moet staan.

Waarom weet ik ook niet, dit was voor ons de fix. Wij hebben onze databases geleegd daarna Magento weer op Engels ingesteld, vervolgens de feed weer uitgevoerd en de producten waren toen zichtbaar!

Mocht je nog vragen hebben laat het maar horen!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top