Magento Forum

Multiple Weight

matchelo3
Jr. Member

Total Posts:  6

Hello

I have a shop where eg a type of product [/ b] has several packages with different weights [/ b].

I dont want [/ b] to duplicate products [/ b] that only has a different weight, and it can be entered / selected in the custom options.

The problem is that I want my shipping options now calculate the value of shipping costs for the customer automatically, but is only possible by putting the value of the “weight” next to the product description ... ie, it would be to duplicate the product Product

I think that weight [/ b] could be inserted into the custom option as the price that [/ i].

It is a suggestion and if anyone knows how to do so appreciate the help.

Cumps.

Matchelo

---------------------- PORTUGUESE ------------------------

Boas

Tenho um uma loja onde por exemplo 1 tipo de produto tem varias embalagens com pesos distintos.

Eu não gostaria de estar a duplicar produtos apenas por tem o peso diferente, sendo que isso pode ser inserido/escolhido nas opções personalizadas.

O problema esta que eu gostaria que as minhas opções de envio calculassem já o valor dos custos de envio para o cliente, mas só é possivel colocando o valor do “peso” junto da descrição do produto… ou seja, teria de estar a duplicar produto a produto

Penso que a opção o peso poderia estar inserido na opção personalizada tal como esta o preço.

Fica a sugestão e se alguém souber como fazer desta forma agradeço a ajuda.

Cumps.

Matchelo

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
    Back to top