Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Problemer med ordre e-mails

Anders Præst
Jr. Member

Total Posts:  8

Hej
Jeg køre en lille shop - kageman.dk.
Den bliver stort set kun brugt til skolemad på den lokale skole.

Den køre på version 1.4.1.1 og msåke skulle den opdaters.
Derudover køre jeg Aitocs checkout fields og e-pay betalingssløsning.
I aitoc har jeg oprettet nogle felter til elevens navn, klasse og leveringsdato.

Problemet
Når en kunde bestiller taster de ønsket leveringsdato osv ind.
Hvis kunden vælger betaling på regning (er normalt slået fra) så kommer informationerne med på ordre, hvis de derimod betaler på kort, så kommer info ikke med på ordre.

Det siger næsten sig selv at det giver os nogle store udfordringer, når vi modtager en ordre uden f.eks. leverings dato f.eks. en freag eftermiddag.
Vi kan naturligvis bare gå ind på shoppen og finde de relevante data.

Det firma som har leveret løsningen har forsøgt at løse problemet, men måtte kravle tilbage og sige at de ikke magtede det.

Jeg tror fejlen skal findes i E-pay løsningen. men jeg kan ikke lige se hvor jeg skal starte.
Jeg har gennemgået html koden for e-amils og kan ikke se nogen forskelle.

ER der nogen som har bøvlet med noget lignede.

Jeg har forøvrigt forsøgt at opdatere E-bay modulet men fÃ¥r en fejl med “can´t MK dir”

Anders

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

Anders Præst - 06 May 2012 12:51 AM

-snip

Jeg har forøvrigt forsøgt at opdatere E-bay modulet men fÃ¥r en fejl med “can´t MK dir”

Anders

Hej Anders.

Tag et kig på: http://wikigento.dk/fejlmagento-connect-error-failed-to-mkdir

God vind med shoppen!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top