Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

In IE niet mogelijk product in winkelwagen voegen

chason70
Member

Total Posts:  67

Beste

Ik gebruik magento versie 1.2.0.1 heb modern theme.

Ik krijg steeds belletjes van klanten die niet kunnen bestellen. In Internet explorer kan je geen producten in winkelwagen zetten. Zodra ze knop in winkelwagen drukken krijgen ze scherm te zien van uw winkel wagen is leeg.

Maar in mozzila firefox heb je hiermee geen problemen mee?

Zie de site www.lcdmeubel.nl

Wie heeft dezelfde problemen??

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

IE7.0.5730.11 op XP SP3

Homepage -> “In winkelwagen” waarschuwing in het Engels “Please specify the product required option(s)” -> Kies kleur Zilver -> Kies hoeveelheid 1 -> Resultaat:

Casado Alhambra is succesvol toegevoegd aan uw winkelwagen.

Dat werkt.

Maar… Nu wil ik nog een muurbeugel toevoegen, direct van de listing pagina, niet de product pagina. Dat werkt “Casado WH-SM55 is succesvol toegevoegd aan uw winkelwagen.” maar de vorige producten zijn verdwenen uit de winkelwagen. Als ik terug naar homepage ga en dan winkelwagen zit ie er nog wel in. Vervolgens kan ik er wel producten aan toevoegen zonder dat de eerder toegevoegde producten verdwijnen.

Dus er lijkt wel wat mis te gaan maar niet zo erg als jij het omschrijft, bij mij althans.

Magento Community
Magento Community

Wouter_
Member

Total Posts:  34

Ik heb hetzelfde probleem:

De knop voeg toe aan winkelwagen werkt bij niet bij mijn shop in Internet Explorer±

http://medisales.nl/index.php/oefenmateriaal/togu-balkussen-1.html

Wanneer ik op “voeg toe in winkelwagen” gebeurt er niets. Ik krijg een foutmelding van Internet Exlorer:

Line: 686
Carracter: 1
Error: ‘productAddToChartForm’is empty or contains no objects
Code: 0
URL: http://medisales.nl/index.php/oefenmateriaal/togu-balkussen-1.html

Ik krijg deze fout alleen in IE, in Firefox werkt het wel. Maar krijg elke dag wel mailtjes of telefoon van mensen die niet kunnen bestellen.

Ik hoop dat iemand me kan helpen met dit probleem.

Magento Community
Magento Community

adpruys
Jr. Member

Total Posts:  10

Hier hetzelfde plotseling en alleen vanuit de paginas met meerdere producten (categorien) en ook alleen in IE niet in chrome of firefox.. De foutmelding die ik krijg verwijst naar deze code uit list.phtml

<button class="form-button" onclick="setLocation(’<?php echo $this->getAddToCartUrl($_product) ?>’)"><span><?php echo $this->__('Add to Cart') ?></span></button>

Er zou een ‘)’ ontbreken maar dat is zo te zien niet
Cookie levensduur op 86400 gezet maar helpt niet. Moet ik soms iets invullen bij cookiepad of cookiedomein?

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top