Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Problemer med e-mail template [LØST]

jsch
Jr. Member

Total Posts:  25

Hej,

Jeg har brug for at ændre i e-mail templates

Jeg har prøvet at ændre i product_share.html, men ændringerne slå ikke igennem. Magento bruger tilsyneladende den default template.

Jeg har kopieret mail templates over i min locale folder under mit theme

app\design\frontend\mythem\default\locale\da_DK\template\email\

Det er dog lykkedes at lave en ændring i template order_new_guest.html som slår i gennem.
Templaten ligger i:
app\design\frontend\mythem\default\locale\da_DK\template\email\sales\

Cache er clearet, og på min test server, hvor jeg konsekvent kører uden caching er problematikken den samme.

Nogen ideer? Mangler jeg at rette noget i backend?

(Jeg har ogsÃ¥ oprettet en post under “Magento support - HTML, XHTML, CSS, Design Questions” forum - jeg ved det er dÃ¥rlig stil at cross poste, men jeg vil gerne have løst dette asap)

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

crius
Moderator

Total Posts:  623
Denmark

Email-skabeloner skal ikke placeres under dit tema, de skal oprettes i backend. Opret skabelonen i System > Transactional Emails. Derefter skal du angive i Magentos konfiguration hvilke af dine egne skabeloner der skal bruges til hvilke emails. Eksempelvis indstilles “email to a friend” under System > Configuration > Email to a Friend.

Magento Community
Magento Community

jsch
Jr. Member

Total Posts:  25

Ok, mange tak for svar.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community