Magento Forum

Undren efter opradering fra 1.6.2.0 til 1.7.0.0

frimbas
Jr. Member

Total Posts:  24

Jeg erfarer nu i cache admin. har jeg efter opgradering har fået:
Web Services konfiguration Web Services definition files (api.xml).  CONFIG_API AKTIV
Web Services konfiguration Web Services definition files (api2.xml). CONFIG_API2 INAKTIV

Jeg har et webhotel som automatisk opgraderer for mig når der er kommet opgraderinger, så jeg har intet selv gjort!
Så mit spørgsmål er så om skal det være slik? skal jeg ændre på nogle af disse indstillinger?

Jeg har forsøgt at google “Web Services definition files (api.xml).  CONFIG_API og Web Services definition files (api2.xml). CONFIG_API2”, men da fandt jeg kun information pÃ¥ et teknisk fagligt niveau højt over min kompetence grin

Første gang jeg logget pÃ¥ efter opgradering, sÃ¥ var systemet ustabilt og fik tit google chrome sin fejlmeldings-side om at “side kan ikke vises eller ikke eksisterer. Men efter et par ganger med cache tømning og ud og indlogning ser det ud til at virke (hÃ¥ber jeg).

Ser jeg har fÃ¥et et nyt valg i Konfiguration under -Tjenester er der kommet “OAuth”. Og alle knapper i backend i stedet for en afkrysnings-ikon eller “ x “er der nu kommet tre til fire af dem i samme knap cheese

Image Attachments
cache.jpg

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top