Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

PayPal bedrag komt niet overeen met Magento bedrag

NikkyLauwers
Jr. Member

Total Posts:  15

Paypal zit al enige tijd lekker dwars te doen (fraudelente betalingen enz).

Eerst in sandbox mode in een development omgeving het probleem opgelost en toen deze op de live omgeving toegepast. Toen op de live omgeving ook nog is extra getest (zelf bestellingen geplaatst en betaald met Paypal). Alles ging goed.

Vandaag weer een Paypal betaling binnen maar er klopt geen drol van. Hier onder een screenshot van wat er niet klopt. Dan hebben jullie een idee wat er niet goed gaat.

In Magento is de betaling nog niet gefactureerd. Wat ik raar vind dat zou automatisch moeten gebeuren als er een Paypal betaling is. Maar dit kan eventueel handmatig gedaan worden.

Wie kan mij verklaren waren die bedragen niet kloppen?

Ik maak gebruik van Magento 1.6.2.0

*edit*

Vandaag wat getest, nu ben ik er achter dat paypal bij een bepaalde product combinatie de cart lines niet meeneemt. Neem ik de producten los van elkaar neemt Paypal de cartlines wel over. Misschien heeft iemand hier meer informatie over.

Is dit een magenta iets of een paypal bug?

Image Attachments
paypal.jpg

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top