Magento Forum

Import af .csv-filer, hvordan? Jeg er lost! 

marcfalk
Sr. Member

Total Posts:  87

Hey folks,

Jeg står med en .csv-fil, indeholdende 800 produkter. Denne fil er genereret ud fra en MySQL database, som består af custom-made tabeller, da det system jeg køre med p.t. er et “hjemmelavet” system.

Selvom at jeg har læst lidt frem og tilbage herinde, så er det stadig ikke lykkes mig at få et overblik over, hvordan jeg lige importere den her fil. Der er både svenske, tyske og danske beskrivelser af produkterne, og de står lidt rodet i filen. Er der nogen der har erfaringer med dette? At importere .cvs-filer fra andre systemer?

Jeg har allerede eksporteret et produkt fra magento, sammenlignet med min egen .csv-fil, men det passer overhovedet (overhovedet!) ikke sammen, så ville hører om der er en let måde at gøre dette på…

Her er .csv-filen:

http://rapidshare.com/files/180512228/shop_merchandise.csv

På forhånd tak smile

PS: Er det noget du/i er totalt inde i? Så er jeg villig til at betale for at få det gjort.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

huulbaek
Member

Total Posts:  60

Du skal nok kigge på System -> Import -> Profiler. Det har du sikkert også gjort.

Der skal du vælge Import all products og rette i den. Du kan sige Nej til “Originale Magento...” og mappe der.

Vil jeg tro - har ingen erfaring :(

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
    Back to top