Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Ny avanceret mangento webshop - Feedback modtages gerne

larsjuulmadsen
Member

Total Posts:  33
Copenhagen, Denmark

Hejsa,

Efter mange timers arbejde er min min nye webshop ved at være færdig. Det er fokuseret på brugervenlighed, samt et enkelt og flot design. I den forbindelser har jeg ændret meget på den oprindelige Magento shop opbygning og kodet de fungtioner jeg ønsker.

Butikken sælger niche produkter indenfor Komposit, Glasfiber og Kulfiber.

Du kan se butikken ved at trykke på ovenstående links, eller her: Ekomposit

Jeg ved, at jeg nogle gange ser min blind, når jeg har arbejdet på en webshop i lang tid, og hvis du har forslag eller opdager nogle fejl, hører jeg meget gerne fra dig.

Med venlig hilsen

Lars

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

larsjuulmadsen
Member

Total Posts:  33
Copenhagen, Denmark

Hej Kent,

Tak for din besked.

Jeg har ikke optimeret på hastighed endnu, men kan godt se, det ikke er helt godt smile

Det vil jeg få kigget på hurtigst muligt.

Hvis der er andre, der har kommentarer, hører jeg meget gerne fra jer..

Hav en god påske!

Med venlig hilsen

Magento Community
Magento Community

tomsandjensen
Jr. Member

Total Posts:  1
Denmark

Synes generelt det er en rigtig flot designet shop du har fået lavet.

Hastigheden ser ud til du har arbejdet på for jeg oplevede ikke noget nævneværdigt omkring dette!

Held og lykke med salget grin

Magento Community
Magento Community

Rosengaard
Jr. Member

Total Posts:  4
Denmark

Hej synes generalt den er rigtig flot og du har lidt SEO indeover os, sÃ¥ det jo kanon… Skal jeg komme med et rÃ¥d skal du lige opsætte bunden af siden bedre, der klumper alt sammen over i hjørnet. Det ville pynte med lige badge’s og nogen trustsigns der wink

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top