Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Shop stuurt mails: Herinnering: Een betalingstransactie is mislukt

Rick200SX
Jr. Member

Total Posts:  15

Hallo mensen,

Ik heb weer eens een vreemd probleem met een Magento installatie versie 1.5.1.0. Al dagen lang krijgen wij mails binnen met het volgende onderwerp:

Herinnering: Een betalingstransactie is mislukt

Er staat vervolgens in de mail:

Reden:
Niet alle producten zijn beschikbaar in de gewenste hoeveelheid

Dit gebeurd de laatste tijd veel. Hoe kan dit? Ik heb nu al een aantal keer getest in de webshop bij producten waar bijvoorbeeld nog 2 van zijn, om daar 3 van te bestellen. Dit lukt nooit: Je krijgt nooit 3 artikelen in een winkelwagen als er nog maar 2 voorradig zijn, dit is dus goed. Doe ik vervolgens 2 in mijn winkelwagen, en ga daarna in de winkelwagen het aantal aanpassen dan lukt dit ook niet. Zover alles goed dus.

Toch krijg ik mailtjes vanuit de webshop naar ons zelf, dat er bepaalde bestellingen niet lukken omdat er te weinig van voorradig zijn. Heel vreemd. Ik ben toen gaan testen of ik wellicht door meerdere keren op de bestel button te klikken dubbele bestellingen kon doen, dit zou het namelijk verklaren. Ook dit wil niet: Er komt gewoon netjes 1 bestelling in de admin te staan.

Weet iemand wat voor mails dit zijn en wat ik hier aan kan doen? Heb al van alles getest, maar ik kan de fout maar niet reproduceren.

Alvast bedankt voor het mee denken!

Groet,

RIck

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top