Magento Forum

Hvor finder jeg “Kundeservice er åben…” [LØST]

frimbas
Jr. Member

Total Posts:  24

Jeg har forsøgt at finde hvor jeg kan redigere/ændre på tekst og eventuelt bilede. “Skoletavlen” og “hunden som taster på en laptop”.
De to biledene vises i standart template/skin som Magento kommer med.

Lige nu har jeg blot redigeret teksten på billederne, så de passer for mig. Men når en holder pegeren over billederne kommer der en tekst til syne. Og disse ønsker jeg at ændre, da den aktuelle tekst er forkert.
Teksten over det ene billede er sådan: “Kundeservice er åben 24 timer i døgnet. Ring til os på +45 10 10 10 10”

Jeg har forsøgt at finde den side som vises, men lykkes ikke, og heller ej at finde den fil som loader siden. Jeg fandt dog teksten i :"app\locale\da_DK\Mage_Catalog.csv" Denne har jeg forsøgt at ændre til ønsket ordlyd, og lastet den op, uden at det lykkes nogen ændring.

Og et andet problem under “Betalingsprocess” så skal bestiller vælge køn. Der er svaralternativerne på engelsk. Disse kan jeg heller ikke finde.

Mvh

FrimBas

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

frimbas
Jr. Member

Total Posts:  24

Efter en del søgning, var jeg kommet på sporet!
“Cluet” er at finde alle catalog.xml. Der skal det ændres eller slettes:

<block type="core/template" name="left.permanent.callout" template="callouts/left_col.phtml">
<action method="setImgSrc"><src>images/media/col_left_callout.jpg</src></action>
<action method="setImgAlt" translate="alt" module="catalog"></action>
<action method="setLinkUrl"><url>checkout/cart</url></action>

Jeg har valgt at beholde billederne, men de er redigeret med ønsket tekst fra min side. Så derfor har jeg blot slettet koden som gav tekst når markøren var over billede.
Først gjorde jeg disse ændringer kun i standard template/skin, men selv om jeg tømte chase var fejlen/tekst til stede. Derfor fandt jeg alle filer i hele systemet som indehold ovennævnte linier, og ændret på den. Til sidst gik jeg amok på samtlige knapper i chase-kontrollen og i flere serier LOL  Så lyktes det!  LOL  LOL  LOL

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
    Back to top