Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Magento hosting i Tyskland

stengah
Member

Total Posts:  42
Denmark

Er der nogen her i forumet der har erfaringer med Magento hosting i Tyskland? Skal have en butik op og køre i det tyske indenfor de næste par måneder. Vores prioriteringer er:

- Skal køre Magento uden teknisk ballade
- Stabil hosting og hurtig support
- Ideelt set en løsningen med engelsksproget Cpanel (flere domæner)
- Support på engelsk (mit folkeskoletysk rækker ikke langt nok)
- Skal være en prisvenlig løsning (ala hvad Danhost kan tilbyde herhjemme)

Har forsøgt at google mig frem til noget pÃ¥ sÃ¥vel google.dk og google.de - men det bliver ved ligeved og næsten…

Håber der er nogen der kan hjælpe - Pf. tak grin

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Thissel
Sr. Member

Total Posts:  80

Hvorfor ikke bare bruge Danhost så? Om serveren står i Danmark eller Tyskland er stort set underordnet hvad angår svartider.
I forhold til hastigheden har det meget mere at sige hvor kraftig den enkelte server er.

Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

Hvis du kan undvære CPanel, så har vi også apache2´ere stående ved hetzner.de

Men som Thissel siger, er der nok underordnet hvor serveren står.

Kontakt mig for mere info

Magento Community
Magento Community

activevps.dk
Member

Total Posts:  66
Denmark

Stengah:

Kan også anbefale hetzner, ellers så er der rig mulighed for at en server løsning op at køre i tyskland via os..

Vi stÃ¥r for support dvs.  dansk support , mulighed for alternative control panel (engelsk) sÃ¥ du kan hÃ¥ndterer flere domæner..

Magento Community
Magento Community

stengah
Member

Total Posts:  42
Denmark

Tak for svar til alle - troede jeg havde respons orintering på denne tråd, men åbenbart ikke. Derfor sen svar - beklager!

Thissel: Jeg kan sagtens følge dit argument ift. svartider. Problematikken gÃ¥r snarere pÃ¥ SEO - det er ikke et 100% faktum, men dog mener mange at en lokal IP er en en af de faktorer som Google tæller som en + faktor ift. rangeringer. Derfor overvejelserne. Har dog ikke droppet Danhost…

Powerhosting: Tak for budet - hetzner ser interessant ud. Har noteret Powerhosting i min lille bog. Har pimmet dig om hvad pris vi snakker for jeres Tysklandshosting.

Magentohost: Tak for budet. Pssst - jeres hjemmeside er ikke online - ikke lige det bedste udgangspunkt for at sælge varen wink

Magento Community
Magento Community

activevps.dk
Member

Total Posts:  66
Denmark

stengah - 02 February 2009 09:03 AM

Magentohost: Tak for budet. Pssst - jeres hjemmeside er ikke online - ikke lige det bedste udgangspunkt for at sælge varen wink

Doh grin Vores nye dedikeret Magento server er ved at blive installeret og hjemmesiden peger forkert men vi skulle være online igen snart.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top