Magento Forum

Vertaling niet compleet? 

Reallogic
Sr. Member

Total Posts:  89

Ik heb de nederlandse vertaling geinstalleerd, maar sommige teksten zijn niet (goed) vertaald. Zie bijvoorbeeld: http://www.marington.nl/index.php/customer/account/login/.

Is het gebruikelijk dat dit soort Engelse teksten niet meevertaald worden of zijn er betere Nederlandse vertalingen beschikbaar?
En waar kan ik deze teksten het beste wijzigen, zodat ik later ook de optie voor andere talen op een goede manier kan blijven gebruiken?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Mindstretch
Guru

Total Posts:  398
Enschede

Op www.magaddons.com/download.php kun je ook een taalpakket downloaden. Deze is wel redelijk goed bijgewerkt. Binnenkort komt er ook een nieuwere versie van uit, waarin ook nog meer externe modules zijn opgenomen. Verder, mocht je nog zaken tegenkomen die niet vertaald zijn, dan kun je dit het snelst via de Inline Translation doen van Magento.

Magento Community
Magento Community

Reallogic
Sr. Member

Total Posts:  89

Ok dank je, nu zijn de meeste teksten goed vertaald!

Maar hoe zit het precies met Inline Translation? Stel ik wijzig nu iets, hoe zit dat dan als ik de webshop in meerdere talen wil weergeven?

En in het veld voor nieuwsbrief aanmelding staat de tekst “Enter email address”. Deze kan ik dus niet met Inline Translation vertalen. Hoe kan ik deze het beste vertalen?

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
    Back to top