Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Magento menu en catogorieen hoe plaats ik dit erin. 

marco1988
Jr. Member

Total Posts:  2

Hallo allemaal,

Ik had even een vraag ik heb magento net geinstalleerd, deze magento is helemaal kaal zit geen menu in en die wil ik er eigenlijk juist wel in hebben. Weet iemand hoe je zo menu in ontwikkelt in magento, zal denk toch niet zo moeilijk zijn.

Ook wilde ik de best sellers in het midden van de homepage en de catogorieen van de webshop aan de linker zijden van de pagina.
Voor de rest weten jullie nog een goede tip die ik zeker kan handhaven in magento.

Ik bedank jullie alvast voor de hulp.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Spinko
Member

Total Posts:  41

Manage Categories? klik aan root folder en dan sub folders maken. Voor bestsellers is ergens een module. En voor de catogorieen verplaatsen even op “colum editting” zoeken krijg je meteen een topic daarover of een wiki.

Magento Community
Magento Community

marco1988
Jr. Member

Total Posts:  2

Jah dit snap ik maar hoe krijg ik het menu in de website http://www.ictdienste.nl

Alvast bedankt,

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top