Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Attributen updaten per categorie? 

biancib
Jr. Member

Total Posts:  1

Hey,

Ik vroeg me af of er een manier is om attributen te updaten per categorie?

Alvast bedankt!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Template fans
Guru

Total Posts:  446

Ik denk niet dat het mogelijk is om alle producten automatisch in een categorie en bulk werken hun attributen. Echter, als je naar> Beheer Producten Catalogus krijgt u een lijst van al uw producten. Je moet handmatig de producten van uw gewenste categorie te selecteren door het aanvinken van elke rubriek van de linker-zijde. Dan kunt u update attributen van de acties dropdown menu aan de rechterkant om bulk update van de winkel bekijken. Om bulk bijwerken van de status die u zou houden van de geselecteerde producten en selecteer Status wijzigen van de acties dropdown menu en selecteer Ingeschakeld. Het is misschien een beetje vervelend maar het is waarschijnlijk de enige oplossing.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top