Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Bij bundel product prijsweergave. 

mvw1
Jr. Member

Total Posts:  3

Goedendag,

na een upgrade naar 1.5 van mijn winkel staat erbij de bundel product onder het kopje “prijs zoals weergegeven:"de prijs inclusief BTW van de prijs zoals ik die in de admin heb aangegeven. Ik ben alle instellingen van de BTW nog eens nagelopen met de instellingen van mijn oude winkel en heb alles nog net zo staan als doorvoor. Ook geken of het niet in de template zat maar als ik overschakel naar een andere template van magento blojft het probleem zich voordoen.

Is er iemnd die weet hoe dit op te lossen of is iemand met een zelfde probleem? kan er nergens wat over vinden. Ik heb een screen shot bij gedaan van de oude winkel en de nieuwe winkel.

alvast bedankt.

met vriendelijke groet,
Mark

Image Attachments
nieuwe-winkel.gifoude-store.jpg

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

mvw1
Jr. Member

Total Posts:  3

HO__NL bedankt voor reactie ga er eens induiken. het heeft iderdaad iets te maken met de btw want als ik bundel op btww geen zet gaat het goed. weet jij of de bug in 1.6 eruit is?

alvast en nogmaals bedankt.

met vriendelijke groet,
mark

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top