Magento Forum

Hvorfor virker mit nyhedsbrev ikke? 

alexdupond
Member

Total Posts:  46

Hej

Jeg har en hjemmeside og jeg er så gået ind på min admin profil og oprettet en skabelon under “Nyhedsbrev/Skabeloner”, hvorefter jeg har sat den til at sende 22/02/2012 17:00. Dernæst er jeg gået ind i køsystem “Nyhedsbrev/Køsystem”, men den bliver ved med at stå som “Ikke sendt” og jeg ved ikke hvorfor, for har sat den til at den skal starte for længe siden?

Jeg har tilmeldt to personer til nyhedsbrevet, men det virker simpelthen ikke! Nogen der ved hvad jeg gør galt? (P.s. jeg har ikke gjort andet)

MvH Alexander

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

alexdupond - 23 February 2012 06:58 AM

Hej

Jeg har en hjemmeside og jeg er så gået ind på min admin profil og oprettet en skabelon under “Nyhedsbrev/Skabeloner”, hvorefter jeg har sat den til at sende 22/02/2012 17:00. Dernæst er jeg gået ind i køsystem “Nyhedsbrev/Køsystem”, men den bliver ved med at stå som “Ikke sendt” og jeg ved ikke hvorfor, for har sat den til at den skal starte for længe siden?

Jeg har tilmeldt to personer til nyhedsbrevet, men det virker simpelthen ikke! Nogen der ved hvad jeg gør galt? (P.s. jeg har ikke gjort andet)

MvH Alexander

Hej Alexander.

Tjek evt. : http://wikigento.dk/opret-og-udsend-dit-nyhedsbrev

Og så er det vigtigt at du sørger for at din cron.php bliver eksekveret jævligt, både før og efter du lægger nyhedsbrevet i kø.

God vind med shoppen!

Magento Community
Magento Community

alexdupond
Member

Total Posts:  46

powerhosting.dk - 23 February 2012 08:49 AM

Hej Alexander.

Tjek evt. : http://wikigento.dk/opret-og-udsend-dit-nyhedsbrev

Og så er det vigtigt at du sørger for at din cron.php bliver eksekveret jævligt, både før og efter du lægger nyhedsbrevet i kø.

God vind med shoppen!

Tak for dit svar. Jeg har dog to problemer:

1. Under “Udsend dit nyhedsbrev” har jeg ikke valgmuligheden der hedder “Start”, og jeg ved ikke helt hvorfor?
2. Under “Opret dit nyhedsbrev” skriver personen af det dynamiske link til afmelding fra din nyhedsbrevsliste ikke må slettes - dette er jeg kommet til for lang tid siden og vil derfor spørge om det er muligt at lave igen eller…

Mvh Alexander

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
    Back to top