Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Aanmaken configureerbare producten werkt niet

HEDV
Jr. Member

Total Posts:  2

Hallo allemaal,

Ik zit al enkele dagen met het probleem dat ik geen simpele producten aan configureerbare producten kan koppelen.

Alle attributen zijn juist aangemaakt en ook het aanmaken van het configureerbare product gaat goed. Op het moment dat ik snel een simpel product wil aanmaken vanuit het configureerbare product, blijft Magento (1.6.2) vastlopen.

Op een andere Magento site (versie 1.5.1) kan ik wel probleemloos configureerbare producten aanmaken.

Ik heb het cachegeheugen al 100x leeggemaakt en ook heb ik alle indexen al vele malen vernieuwd. Wat doe ik verkeerd en hoe kan ik dit oplossen?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

boom995
Jr. Member

Total Posts:  7

Ik heb exact hetzelfde probleem!

Ik heb alles al geprobeerd, de simpele producten apart aanmaken, via het snel aanmaken menu, en ook op die andere manier, ik krijg ze gewoon niet te zien zodat ik ze kan koppelen!!

Help aub!

Magento Community
Magento Community

boom995
Jr. Member

Total Posts:  7

Bij mij was het probleem dat ik het volgens de uitleg van een filmpje deed waarin werd gezegd dat je de attributen (kleur, maat, etc.) die je aanmaakt om het configureerbare product te maken moest instellen op:
‘toepasbaar op..... configureerbaar product’
echter toen ik daarvan maakte ‘simpel product’ werkte alles.

Magento Community
Magento Community

stenkate
Jr. Member

Total Posts:  21
Amsterdam

Lukt het wel om eerst de simpele producten apart aan te maken en daarna een configureerbaar product te maken? (in plaats van binnen een configureerbaar product de simpele producten aan te maken)

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top