Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Prisregel katalog

cb
Jr. Member

Total Posts:  8

Køre magentovenner

Jeg har en shop kørende hos Meebox, og det er i sig selv fint.

Der er opsat nogle prisregler med forskellige rabatter, problemet er at de bliver nulstillet ca. engang ell. hver andet døgn. Har læst mig frem til at det kan løses med et \\\"cronjob\\\". Og der slipper min ekspertise op, derfor spørger jeg nu her om nogle har en løsning på dette eller kan mig i en trin for trin løsning ?...på forhånd tak

glæder mig virkelig hvis nogen kan hjælpe grin

Har forhørt hos meebox der forsikrer at det ikke sker hos dem.

Magento ver. 1.6.1

Tak
Carsten

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

crius
Moderator

Total Posts:  623
Denmark

Ja, Magento kræver at der kører et cronjob på serveren, bl.a. til prisreglerne. Det er ikke sikkert at du selv har adgang til at oprette dette, jeg kender ikke til Meebox. Hvis du har et kontrolpanel til dit webhotel, så prøv at kig der. Ellers spørg Meebox om de kan lave et cronjob der kører din cron.php f.eks. hvert 5. eller 15. minut.

Magento Community
Magento Community

cb
Jr. Member

Total Posts:  8

Hej Anders

Tak for hurtigt svar.

Jeg har adgang til cpanel hos meebox og ved at der kan opsættes et cronjob. er dog forholdsvis blank i sådan noget. Du siger at det er Cron.php der skal køres, er det så bare det jeg indtaster i feltet i Cpanel.

På forhånd tak

mvh.
Carsten

Magento Community
Magento Community

crius
Moderator

Total Posts:  623
Denmark

Måske sådan her: http://www.magentocommerce.com/wiki/groups/227/setting_up_magento_in_cron

Ellers må du få Meebox support til at hjælpe.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top