Jeg holder på med at lægge varer til min shop. (ikke aktiv). Der har jeg laget nogle produkttyper i tillæg til blandt andet “Standard”. Men jeg har nu erfaret at jeg har lagt in produkter som “Standard”. Og nu undrer jeg på om der er nogle muligheder for at ændre på dette uden at slette varen og lægge den ind igen?
Jeg har forsøgt at kikke i gennem “produktinformation” men intet at finde et sted hvor jeg kan ændre på dette. Har også søgt lidt på dette fora, men får en masse træf på Tysk, og der står jeg hjælpeløs.
Jeg holder på med at lægge varer til min shop. (ikke aktiv). Der har jeg laget nogle produkttyper i tillæg til blandt andet “Standard”. Men jeg har nu erfaret at jeg har lagt in produkter som “Standard”. Og nu undrer jeg på om der er nogle muligheder for at ændre på dette uden at slette varen og lægge den ind igen?
Jeg har forsøgt at kikke i gennem “produktinformation” men intet at finde et sted hvor jeg kan ændre på dette. Har også søgt lidt på dette fora, men får en masse træf på Tysk, og der står jeg hjælpeløs.
Nogle tips eller links til aktuelle tråder
Venlig Hilsen
Frimbas
Hej Frimbas,
Lige for at være sikker på at jeg har forstået dit spørgsmål korrekt ?
1) Du har oprettet nogle produkter med egenskab-sættet “Standard"/"Default" og nu har du oprettet et andet selvstændigt egenskabs sæt(en udbygning af standard egenskaberne / attributerne ) i magento ??
Det koster gratis og virker upåklageligt i Magento 1.6.2.
Når det er installeret, så kan du krydse ét eller flere produkter af, og vælge i dropdown boxen i højre side - Change attributes set -(kan ikke ordret huske hvad den hedder)
Så vælger du det nye sæt egenskaber du vil have på de pågældende produkter.
Voila.
Huske lige at tømme cache lageret, etc.
Så kan du ind på en af de produkter som du har ændret, og de nye egenskabsfelter skulle gerne være kommet frem og klar til at udfylde.