Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

reindex product flat data will einfach nicht, trotz löschen von locks und rechte auf locks usw…. 

awilltolearn
Jr. Member

Total Posts:  10

Bin mal wieder am verzweifeln.Habe nun magento auf einen anderen server gespielt was auch nach langen Hin und Her auch geklappt hat, da ich die mysql datenbank per hand anpassen musste da der export trotz deaktivierung der fremdschlüssel trotzdem fehler beim import verursacht hat.
bin nun dahinter gekommen das eigentlich nr der export per ssh bei mir funktioniert.
Aber das weiß ich leider jetzt erst....hae es eigentlich nun geschafft es läuft bis auf die reindexierung der product flat data.
Ich habe alles versucht.
rechte auf den locks ordner hat apache.locks dateien gelöscht. reindex per shell löschen der category_flat_store und dann den reindex per shell, es will einfach nicht klappen.die tabelle geleert.
funktioniert einach nicht.
was bleiben mir da noch für Optionen übrig?

grusili
awill2learn

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

tackleconsumer
Jr. Member

Total Posts:  7

Schließe mich dem Problem und der Frage an!

Magento Community
Magento Community

Mirasvit
Guru

Total Posts:  639

Indeed when a large number of goods or attributes need to be saved, backend works very slow, as each time you save data the system re-indexes the goods through the entire catalog. Asynchronous Re-indexing is a solution of this problem. When a product or category is saved it is not immediately re-indexed, but put into a queue.  The queue is re-indexed in the background. This greatly speeds up the backend. This mechanism is implemented by using an extension of http://mirasvit.com/magento-extensions/magento-asynchronous-reindex.html

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top