Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Erro ao manipular carrinho de compras e ao fazer uma busca

keyson Caldas Mota
Jr. Member

Total Posts:  2

OI pessoal estou com os seguintes problemas:

- ao fazer uma busca é apresentado o erro:

Invalid method Mage_CatalogSearch_Block_Result::initList(Array
(
[0] => catalog/product/list.phtml
)
)

- e ao tentar manipular o carrinho de compras é apresentado o seguinte erro:

Recoverable Error: Argument 1 passed to Mage_Catalog_Helper_Image::init() must be an instance of Mage_Catalog_Model_Product, null given, called in /home/kes-info/www/newdesign/loja/app/design/frontend/default/telescope/template/checkout/cart.phtml on line 73 and defined in /home/kes-info/www/newdesign/loja/app/code/core/Mage/Catalog/Helper/Image.php on line 64
Trace:

Se alguém tiver alguma sugestão.... as imagens com os erros estão logo abaixo.

Image Attachments
Erro_busca.pngCarrinho_compras.png

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

keyson Caldas Mota
Jr. Member

Total Posts:  2

Humm, não sei dá esse erro:

Recoverable Error: Argument 1 passed to Mage_Catalog_Helper_Image::init() must be an instance of Mage_Catalog_Model_Product, null given, called in /home/kes-info/www/newdesign/loja/app/design/frontend/default/telescope/template/checkout/cart.phtml on line 73 and defined in /home/kes-info/www/newdesign/loja/app/code/core/Mage/Catalog/Helper/Image.php on line 64

Esses erros começaram quando eu instalei o tema telescope....

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top