Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Plotseling volledig lege witte pagina’s

webmediaworks
Jr. Member

Total Posts:  3

Hi,

Ik maak voor mijn webshop gebruik van Magento 1.6.2. Alles leek prima te werken, maar plotseling krijg ik witte pagina’s. De home ziet er prima uit, de volgende pagina ook, maar daarna krijg ik een witte lege pagina. Klik daarna op “terug” in de browser, dan is die pagina ook leeg en wit. Terwijl die daarvoor nog prima was. Het drijft me echt tot waanzin...!!! grin
Het gaat alleen om de cataloguspagina’s. Overige contentpagina’s hebben geen problemen.

Er komt geen foutmelding. De broncode van de witte pagina is alleen:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC \\\\\\\\\\\\\\\"-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN\\\\\\\\\\\\\\\">
<HTML><HEAD>
<META content=\\\\\\\\\\\\\\\"text/html; charset=windows-1252\\\\\\\\\\\\\\\” http-equiv=Content-Type></HEAD>
<BODY></BODY></HTML>

Ik heb het ook met het standaard template. Ik heb alles nog eens geïndexeerd, cache geleegd. Backups terug gezet. Geen enkel effect. Zelfs een nieuwe installatie gedaan. Lijkt goed, maar daarna weer hetzelfde probleem.

Overigens zijn er in de backend geen problemen.

Wie heeft een idee welk probleem hier speelt?

Bedankt alvast!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Appmerce
Guru

Total Posts:  376
Amsterdam, The Netherlands

Kijk op je server in de error.log van Apache, of schakel de developer mode van Magento in (kijk ook in index.php hoe dat gaat). Beter nog, huur een ontwikkelaar in, die lost het zo op.

Magento Community
Magento Community

webmediaworks
Jr. Member

Total Posts:  3

Hoi,

De developer mode geeft geen resultaten. In de logs vind ik onderstaande wat lijkt te duiden op fouten in sessies?

2012-02-16T08:02:58+00:00 ERR (3): Warning: session_start() [<a href=’function.session-start’>function.session-start</a>]: Node no longer exists in /xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx/includes/src/__default.php on line 7335
2012-02-16T08:02:58+00:00

Het verwijderen van de sessies maakt niet uit. Hash is ook enabled in PHP.

Wat kan er nog helpen?

Bedankt alvast.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top