Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Fatal error: Call to a member function setMethod() bij uitcheken. 

sieradenmetknl
Jr. Member

Total Posts:  6

2 dagen geleden heb ik nieuw module iDEAL voor magento 1.4 of jonger van Mollie geïnstalleerd. Ik heb zelf magento 1.6. Ik heb alles uitgevoerd wat in handleiding stond. In PhpMyAdmin vind ik ingewikkeld maar het is gelukt. tenminste denk ik zo. wink)

# Installatie #
+ ``` git clone git://github.com/mollienl/Magento.git ~/.magento```
+ Kopieër de structuur van de repository naar uw webshop
+ Ga naar uw ‘Magento’ Database (bijv. PhpMyAdmin)
+ Voer de volgende query uit

(Mocht u een database prefix hebben zet deze er handmatig bij):

CREATE TABLE IF NOT EXISTS `mollie_payments` (
`order_id` int(11) NOT NULL,
`entity_id` int(11) NOT NULL,
`transaction_id` varchar(32) NOT NULL,
`bank_account` varchar(15) NOT NULL,
`bank_status` varchar(20) NOT NULL
) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=utf8;

In Configuratie krijg ik Logo mollie met pagina wat kan je alles instellen. Maat ik heb ook een probleempje: Ik kan mijn product in winkelwagen toevoegen, maar bij afrekenen komt volgende te verschijnen:

Fatal error: Call to a member function setMethod() on a non-object in /var/www/vhosts/sieradenmetkarakter.nl/httpdocs/russische_schatkamer/app/code/core/Mage/Payment/Helper/Data.php on line 106

Wat kan dat beteken en hoe kan ik dat oplossen?

alvast bedankt,
Olga

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

pimsolifant
Jr. Member

Total Posts:  3

Exact hetzelfde probleem. Fout blijft ook bestaan als je mollie vervolgens uitschakelt via system -> configuratie -> mollie

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top