Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Success page aanpassen

Businessme
Jr. Member

Total Posts:  2

Goedendag,

Ik ben bezig om mijn webshop te optimaliseren voor e-mail marketing. Nu wil ik graag dat mensen de mogelijkheid hebben om zich op de nieuwsbrief in te schrijven nadat ze een bestelling geplaatst hebben, met andere woorden, er moet een klein inschrijf formuliertje op de success page komen te staan.
Hoe kan ik deze het veiligste aanpassen? En het probleem is dat ik de veranderingen die ik op de pagina doorvoer via css of het phtml bestand niet live kan volgen op de pagina, ik moet dan elke keer een bestelling aanmaken en het hele proces doorlopen om op de success page te belanden. Is hier een makkelijke oplossing voor?

Alvast bedankt,
Patrick

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Appmerce
Guru

Total Posts:  376
Amsterdam, The Netherlands

Businessme - 18 January 2012 06:08 AM

Goedendag,

Ik ben bezig om mijn webshop te optimaliseren voor e-mail marketing. Nu wil ik graag dat mensen de mogelijkheid hebben om zich op de nieuwsbrief in te schrijven nadat ze een bestelling geplaatst hebben, met andere woorden, er moet een klein inschrijf formuliertje op de success page komen te staan.
Hoe kan ik deze het veiligste aanpassen? En het probleem is dat ik de veranderingen die ik op de pagina doorvoer via css of het phtml bestand niet live kan volgen op de pagina, ik moet dan elke keer een bestelling aanmaken en het hele proces doorlopen om op de success page te belanden. Is hier een makkelijke oplossing voor?

Alvast bedankt,
Patrick

Zie layout/checkout.xml,

<checkout_onepage_success translate="label">
        <
label>One Page Checkout Success</label>
        <
reference name="root">
            <
action method="setTemplate"><template>page/2columns-right.phtml</template></action>
        </
reference>
        <
reference name="content">
            <
block type="checkout/onepage_success" name="checkout.success" template="checkout/success.phtml"/>
        </
reference>
    </
checkout_onepage_success>
Voeg in bovenstaand blok dan je actions/blocks toe die je nodigt. Het is niet makkelijk voor beginners, waarschijnlijk beter een ervaren Magento-programmeur inhuren. En inderdaad, je moet die stappen dan doorlopen om te testen, maar natuurlijk op je test-omgeving, nooit aan een live site sleutelen.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top