Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Vertaalbestand werkt niet altijd? 

outletdrogist
Jr. Member

Total Posts:  8

Ik heb al meerdere malen gezien dat een tekst wel correct in de .csv staat maar dat het niet over wordt genomen op de website.

bijv.:

en_US/Mage_Catalog.csv:"Availability:","Availability:"
en_US/Mage_Catalog.csv:"Stock Availability","Stock Availability"
en_US/Mage_Downloadable.csv:"Availability:","Availability:"
nl_NL/Mage_Catalog.csv:"Availability","Beschikbaarheid"
nl_NL/Mage_Catalog.csv:"Availability: In stock.","Beschikbaarheid:  In voorraad"
nl_NL/Mage_Catalog.csv:"Availability: Out of stock.","Beschikbaarheid:  Niet in voorraad."
nl_NL/Mage_Catalog.csv:"Stock Availability","Beschikbaarheid voorraad:"
nl_NL/Mage_Downloadable.csv:"Availability","Beschikbaarheid"
nl_NL/Mage_Downloadable.csv:"Availability: In stock.","Beschikbaarheid:  In voorraad"
nl_NL/Mage_Downloadable.csv:"Availability: Out of stock.","Beschikbaarheid:  Niet in voorraad."

Kijk ik echter op de website nadat ik een product heb geselecteerd, dan zie ik staan “Availability: In voorraad”

Een paar keer heb ik dit nog opgelost met aanpassing van de broncode, maar dat lijkt me toch niet de bedoeling.
Hoe kan het dat toch niet alles vertoond wordt?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

adhddesign
Jr. Member

Total Posts:  1

Hier loop ik ook tegen aan, iemand een idee / oplossing ?

Magento Community
Magento Community

bulleteater
Jr. Member

Total Posts:  1

Ik heb dit zojuist geprobeerd bij mijn Magento store maar het werkt helaas niet. Wat nog erger is, de webshop reageert nog maar half. Ik had de bestanden uit het zip bestand op de hosting gezet. Wanneer ik ze eraf krijg ik de volgende foutmelding:

Fatal error: Call to a member function init() on a non-object in /home/vhosts/***website**/httpdocs/app/code/core/Mage/Core/Model/App/Area.php on line 146

Dit terwijl ik niets aan dit bestand veranderd heb o.i.d.

Weet iemand zo waar dit door komt en hoe ik het weer goed krijg?

**update: Met de bestanden erop werkt de website nu wel weer naar behoren. Alleen de bestanden worden niet vertaald. Zou iemand een bestand kunnen sturen die hij/ zij gebruikt als translate.csv? Deze staat er bij mij niet tussen. Ik heb deze geprobeerd aan te maken maar dit werkt niet.

Bedankt.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top