Magento Forum

Magento Go of Magento Community? 

sunsnow
Jr. Member

Total Posts:  3

Hallo allemaal,

Ik ben bezig om een nieuwe webshop te bouwen. Nu vraag ik mij af ik nu beter kan starten met Magento Go of Magento Community. Kan iemand mij verwijzen naar een site of pagina waar ik de pakketten kan vergelijken?

Alvast bedankt voor jullie input.

Hartelijke groet,
H. van Goor

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Mindstretch
Guru

Total Posts:  398
Enschede

Je kunt hier de producten vergelijken met elkaar: http://www.magentocommerce.com/product/compare. Helaas staat Magento Go er niet tussen.

Globaal gezien zit het belangrijkste verschil in de techniek. Kies je voor Magento Go, dan ben je technisch gezien wat beperkter en zul je mogelijk niet al je wensen in vervulling kunnen laten gaan. Het merendeel van de modules die je op Magento Connect ziet, zal ook niet werken. Daar staat tegenover: lagere prijs per maand, inclusief hosting.

Kies je voor Community, dan kun je het net zo bont maken als je wilt. We hebben klanten die 10.000 euro spenderen aan een shop, maar ook klanten die alleen al 10.000 euro spenderen aan alleen de checkout. Verder kun je Magento CE inzetten voor 100 producten, maar ook voor 25.000 producten. Je kunt dus meer ,maar het kost ook meer.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top