Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Gastenboek

ACreations
Jr. Member

Total Posts:  2

Hallo,

Ik heb afgelopen week voor het eerst Magento gedownload en ben nu de admin aan het verkennen. Ik heb ervaring met Oscommerce maar ik moet zeggen dat Magento er erg veelbelovend uit ziet. Nu heb ik een verlanglijstje voor een klant en daar staat bovenaan: Gastenboek. En laat ik dat nou net niet kunnen vinden in die enorme berg van mogelijkheden.
Mijn vraag is, zit er geen guestbook standaard in Magento of via de connect of kijk ik nou zo enorm er overheen?

Alvast bedankt voor de reactie.

Lieke

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Geen gastenboek nee maar je kunt de WordPress Blog plugin gebruiken en dan de comments als gastenboek doen. IMO een beetje omslachtig voor een 1995 tool als een gastenboek, ik snap eigenlijk niet waarom iemand een gastenboek op z’n winkel wil.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top