Magento Forum

Magento Grid Crashed Firefox en Chrome

DeBaas
Member

Total Posts:  51

Hoi,

Ik heb dit bericht ook al in een ander forum geplaatst, maar misschien dat hier wel een antwoord zal worden geplaatst.

Het Probleem:

Ik ben momenteel bezig met een extensie dat een grid inlaad bij het product-formulier in de backend.
Bij de eerste ajax-load, alles laad zoals het ogenschijnlijk zou moeten zijn.
De container met de HTML-code, het varienGrid object en de nodige serializerController
Alles doet het, de checkboxen zorgen ervoor dat de serializer de juiste gegevens onthoudt.

Maar nu komt het:
Als ik gebruik maak van een filter or een sorteer-optie, gaat Firefox er gegarandeerd binnen 5 a 6 seconden uit. Niet direct, maar je merkt dat ie er moeite mee heeft.

Ik dacht eerst aan een browser bug, maar de andere grids ( gerelateerde producten, upsells etc ) werken zonder problemen.
Ik heb het in ieder geval ook met Chrome geprobeerd, deze blijkt iets robuuster, maar geeft toch na 2 eenvoudige filter instructies de geest.

Hier een javascript code zoals die komt met de HTML response van de initiele AJAX load:

<script type="text/javascript">
//<![CDATA[

mydealsGridJsObject = new varienGrid('mydealsGrid''http://dev.myhost.com/index.php/grouponcodes/adminhtml_mydeals/product/id/2/key/0fcc393ccf68051600a55610670da529/?isAjax=true''page''sort''dir''filter');

mydealsGridJsObject.useAjax '1';

mydealsGridJsObject.rowClickCallback openGridRow;

//]]>
</script>
<input type="hidden" name="deals[mydeals]"  value="" id="id_0e950ea2d21c66dce063d51e1abedf63" />
<
script type="text/javascript">
    new 
serializerController('id_0e950ea2d21c66dce063d51e1abedf63'{"1":"1"}["position"]mydealsGridJsObject'mydeals');
</script>

Als iemand bekend is met dit rare fenomeen, en mogelijk weet wat een oplossing zou kunnen zijn zou ik het zeer waarderen als die mij in de juiste richting kon wijzen.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
    Back to top