Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Gratis verzenden integreren bij prijs. Iemand ervaring hiermee? 

Rowanvanginkel
Jr. Member

Total Posts:  29

Beste Magento mensen,

Ik zit te stoeien met gratis verzenden. Ik kan het bij de prijs integreren, maar als consumenten dan 2 producten bestellen, betalen ze dus ook 2 x die verzendkosten.

Het gratis verzenden doe ik puur uit het oogpunt van klanten service.

Heeft iemand een idee hoe ik dit moet aanpakken of ervaring ermee?

Bij voorbaat dank!

Rowan

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

r.vthoff
Member

Total Posts:  31

Als je weet dat je vaak twee producten tegelijk verkoopt kan je dat ook meenemen in het bedrag wat je als verzendkosten in de prijs berekent. Als men dan 1 product bij je koopt moet daar wat bij, als ze er drie kopen houd je wat over.

Helemaal \"eerlijk\" krijg je het nooit met gratis verzenden. Je moet dit echt rekenen per periode in plaats van per bestelling. De een betaalt wat meer, de andere wat minder. Als jij er uiteindelijk maar niet op verliest.

Magento Community
Magento Community

Rowanvanginkel
Jr. Member

Total Posts:  29

Hey,

Bedankt voor je reactie, maar ik had het al min of meer opgelost. Je krijgt het idd nooit echt eerlijk hehe.

lastig

bedankt iig

Gr

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top