Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Meerdere verzend opties staan aan, geen enkele staat in de shop

Ertenal
Jr. Member

Total Posts:  1

Voor mijn shop heb ik meerdere standaard verzend optie\’s aan staan, bij wijze van testen. Momenteel is dit Vast Tarief, Table Rates en UPS. Maar geen van deze opties zie ik terug in het checkout proces. Inplaats daarvan zegt hij

\"Sorry, er zijn momenteel geen offertes beschikbaar voor deze bestelling\”

Ik heb de onepage checkout uitgezet. Ik ben eerlijk gezegd ook nieuw met deze software, iemand enig idee wat ik fout doe? Waar ik eventueel op moet letten? Wat het kan zijn? Ik heb verder niet aan de core bestanden gezet. Ben wel zelf een thema aan het maken maar ook bij het basis thema laat hij geen verzend optie\’s zien.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

webexpertbest
Jr. Member

Total Posts:  8

Sowieso moet je even de one page checkout aanzetten. Daarnaast moet je eens kijken hoe je instellingen staan bij de verschillende vervoerders. Het is eigenlijk raadzaam om altijd 1 module te gebruiken, aangezien je waarschijnlijk maar van 1 transporteur gebruik gaat maken. Maak hier dus een keuze in en maak dan gebruik van die module en zet de andere uit. Het kan namelijk goed zijn dat de verschillende modules met elkaar een conflict geven. Bij PostNL maken wij gebruik van de tablerates. Werkt prima, maar wel ff uitvogelen hoe het goed werkt.

Magento Community
Magento Community

r.vthoff
Member

Total Posts:  31

Je moet per verzendmethode selecteren welke landen in aanmerking komen. Ik denk dat je dat nog niet of niet goed hebt ingesteld.

Magento Community
Magento Community

Template fans
Guru

Total Posts:  446

U moet de scheepvaart beschreven methoden voor alle landen.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top