Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Externe url koppelen ana producten? 

frmeijer
Jr. Member

Total Posts:  2

Goedemorgen,

Ik ben vrij nieuw op het gebied van magento en heb me de afgelopen week flink verdiept in het geheel.
Ik blijf echter met 1 vraag zitten, namelijk:

Is het mogelijk om aan een product een url te koppelen die verwijst naar een andere site? Dit in verband met affiliate programma’s.

dus: de afbeelding van product x moet bijvoorbeeld verwijzen naar www.zomaareenwebsite.nl

Indien dit mogelijk is, waar zou ik dat dan moeten invoeren/toepassen?

Alvast bedankt voor jullie input.

Frank

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Mindstretch
Guru

Total Posts:  398
Enschede

Dit is zeker mogelijk. Hiervoor moet je attributen aanmaken en een aanpassing doen in de template. Ik denk dat dit ook niet meer dan 30 min. werk zou mogen zijn.

Magento Community
Magento Community

frmeijer
Jr. Member

Total Posts:  2

Bedankt voor uw reactie. Ik heb uw toegevoegd op msn. Misschien kunt u mij een klein beetje op weg helpen, ik zou dit erg waarderen.

Edit: mijn msn is robin-bergie@live.nl.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top