Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

eenmalige incasso magento

vanvugtsebas
Jr. Member

Total Posts:  2

Ik wil eenmalige incasso als betaaloptie op mijn magento webshop plaatsen. Nu heb ik mijn contract bijna rond bij ing alleen wil dit niet via een instantie laten lopen die een betaalmodule hiervoor hebben ontwikkelt want dan zit ik vast aan hoge kosten. Ik kan geen module vinden die hiervoor ontwikkelt is.

Iemand een idee voor me of een oplossing, kan dit namelijk niet terug vinden op het internet en het lijkt me niet dat ik de enige ben.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Mindstretch
Guru

Total Posts:  398
Enschede

Er zijn meerdere modules voor beschikbaar, waarbij de één wat beter werkt als de ander. Welke het beste werkt… Geen idee. Zoek op eenmalige incasso of eenmalige machtiging.

Belangrijker is echter dat de juridische grond ontbreekt om online eenmalige incasso aan te bieden. Als webwinkelier sta je dan ook buitengewoon zwak op het moment dat de klant alles besluit te storneren.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top