Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Lijst van manufacturers in Magento 1.6

JohnNL
Jr. Member

Total Posts:  13

Gegroet,

Ik ben bezig met het bouwen van mijn eerste Magento webshop. Ik kan er al aardig mee overweg en heb ook al aardig wat bereikt (al zeg ik het zelf).

Maar nu: Ik wil graag een lijst van fabrikanten/merken opnemen in mijn ontwerp. Ik zie dat de fabrikanten als een attribuut worden geselecteerd bij elk product, ik heb de standaard naam van het attribuut ‘manufacturers’ aangehouden.

Nu zie ik op verschillende plaatsen oplossingen die lijsten zouden produceren zoals ik ze wens, maar stuk voor stuk produceren ze lege lijsten. Nu vind ik het moeilijk om dit te debuggen, omdat ik geen beeld heb van de redenen waarom dit niet lukt.

Ik kan me voorstellen dat de oplossing zoals in de wiki staat hiervoor, niet functioneert omdat daar wordt gepraat over magento v 1.2, daarnaast kan ik me ook wel voorstellen dat er attribuut settings of iets dergelijks nodig zijn.

Waar ik dus naar op zoek ben is:
Hoe kan ik in magento 1.6 een lijst produceren van alle bestaande waarden van het attrubuut ‘manufacturers’.
Als het mogelijk is, zou het ook fijn zijn om de HTML kant van het verhaal te zien.

Dank je, alvast voor je hulp!

John

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Appmerce
Guru

Total Posts:  376
Amsterdam, The Netherlands

Dat is best ingewikkeld. Zie bijvoorbeeld de Shop by Brands module van Aitoc:
http://www.aitoc.com/en/magentomods_shop_by_brands.html

Magento Community
Magento Community

FMEExtensions
Mentor

Total Posts:  1298

Try our Shop by Brands module. We do not limit by SKUs and provide great support

https://www.magentocommerce.com/magento-connect/shop-by-manufacturers.html

Checkout the reviews before purchasing

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top