Magento Forum

Multi Safe Pay module - betaalmethode niet zichtbaar

seraphic
Jr. Member

Total Posts:  4

Hallo,

Ik ben al een tijdje aan het worstelen met de MSP module, maar weet niet goed waar ik moet zoeken.

Ik heb de multisafepay module succesvol geinstalleerd, zichtbaar in de backend en geactiveerd. Zowel onder de tab ‘Betaalwijzen’ als ‘Multisafepay Gateways’ is de module ingeschakeld. Ik krijg de optie echter niet te zien in mijn winkelwagen bij het afrekenen. Wat doe ik verkeerd?

groet,
Wouter

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Mindstretch
Guru

Total Posts:  398
Enschede

Hallo Wouter, heb je de betaalwijze wellicht misschien op een lager niveau (storeview bijv.) uitgeschakeld? Of maak je gebruik van een module die de zichtbaarheid van betaalmethodes afhankelijk maakt van verzendmethodes?

Magento Community
Magento Community

seraphic
Jr. Member

Total Posts:  4

Hallo Mindstretch,

Op storeview niveau kan ik dat niet aanpassen, daar staat ‘use website/gebruikt standaard’ aangevinkt.

Waar zou ik kunnen zien of de betaalwijze afhankelijk van de verzendwijze is uitgeschakeld? Voor zover ik kan vinden niet.

Ik werk (nog) wel met een testaccount, om te zien of het allemaal werkt, maar ga ervan uit dat dat niet uitmaakt?

Ik heb check/money order als andere optie aan staan, en dat is de enige methode die ik bij het afrekenen te zien krijg.

Magento Community
Magento Community

Appmerce
Guru

Total Posts:  376
Amsterdam, The Netherlands

>> Ik heb check/money order als andere optie aan staan, en dat is de enige methode die ik bij het afrekenen te zien krijg.

Gebruik je toevallig meerdere vezendadressen / multishipping? Dan kun je geen externe betaalmethodes als multisafepay, paypal of ideal gebruiken. Die worden dan niet getoond.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top