Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Magento lastig om een custom template te maken? 

ervaerva
Jr. Member

Total Posts:  1

Ik overweeg om gebruik te gaan maken van Magento, alleen schrikt het ‘custom themen” mij een beetje af. Uit berichten van 2007/2008 zie ik dat veel mensen toch wel moeite hebben om een om maat gemaakte template te integreren. Misschien dat het een en ander inmiddels al anders is, maar is het een beetje te doen? Ik zie ook nauwelijks tutorials en dergelijke op het internet.

Zelf heb ik trouwens redelijk wat ervaring met html en css, weinig ervaring met php. hoewel ik wel zelf een wordpress template maken.

Heeft iemand misschien wat tips en advies?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Mindstretch
Guru

Total Posts:  398
Enschede

Lastig is een groot woord. Het is met name veel. Als je de template structuren eenmaal door hebt, dan is er niet zoveel bijzonders aan. In principe hoef je de template ook alleen maar op de punten aan te passen waarop je ze wilt aanpassen. Er zijn een twee of drietal frameworks beschikbaar die je als uitgangspunt kunt gebruiken om je template op te bouwen. En lees ook de Designers Guide.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top